21 lutego 2013

Coś do kawki... Tofinek


Kawkę pijam co rano już od dawna i przy moim niskim ciśnieniu to wręcz konieczność:-)
Jeszcze jak tej kawki nie muszę sobie sama parzyć to już jest luksus...
Rano szybko- koniecznie w dużym kubku, a po południu leniwie i na luzie- najlepiej w filiżance...

A jeszcze większy luksus to podelektować się przy niej jakimś smakołykiem...bo owszem kawę lubię słodką ale i tak uwielbiam do niej zawsze coś słodkiego... czasami to bebetka lub biszkpcik maczany w kawce i są to tzw "maczanki"... nawet Seb przyglając się co robi mama, macza sobie ciasteczka w herbatce lub soczku...

Tym razem jednak to nie maczanka daje mi przyjemność przy popołudniowej filiżnce sypanej lub rozpuszczalnej kawy, a coś w rodzaju zaparzacza do niej...
Podstawka od filiżanki na miejscu, a kawka parzy się pod... wafelkiem o nazwie Tofinek...

To jest nasze ostatnie słodkie odkrycie :-)

Dzielę się z nim Wami, bo to naprawdę extra patent...



Filiżankę z gorącą kawą (jaką lubicie- sypaną, rozpuszczalną lub z expresu) przykrywamy okrągłym wafelkiem i czekamy ok. 3 minutki. W tym czasie wafelek ogrzewa się a wraz z nim nadzienie toffii.
Popijamy kawkę i przegryzamy słodkim, cieplutkim i rozpływającym się w ustach Tofinkiem...pyyycha...


Więcej już nie zachwalam, same spróbujcie:-)

Pozdrawiam ciepło i słodko, lecę na kawkę właśnie:-)

4 komentarze:

  1. Brzmi smakowicie :)) koniecznie muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te wafelki:)Kiedyś tak sobie połozyłam na filizance i zapomniałam o nim ,wafelek bardzo zmiękł i wpadł do srodka ,a ja zrobiłam awanturę pod tytułem "kto mi zezarł mojego wafelka";))

    OdpowiedzUsuń
  3. kawę uwielbiam.
    teraz w ciązy piję tylko jedną normalną rozpuszczalną rano, a w ciągu dnia inkę, by rytuał picia kawy został zachowany.
    uwielbiam ten smak.
    niestety wafelek nie dla mnie, bo ja do kawy dodaję zimną wodę, bo nie lubię pić wrzątku ani czekać aż ostygnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze coś pysznego można znaleźć - a ja na "odwiecznej" diecie. Buziaki A.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

odwiedzają mnie...

masz chwilkę na reklamę? kliknij :-)

klikamy reklamy...