24 stycznia 2016

Jestem, jestem... wróciłam... do zawodu :-)

Po wielu latkach spędzonych jako house-manager'ka doczekałam się powrotu do aktywności zawodowej.

Postanowiłam pracować dla ludzi, tak lubię, być sobie sterem, żeglarzem... Zdrowy styl życia i kulinarne eksperymentowanie - staram się zaszczepiać innym.

Bardzo dużo dało mi dotychczasowe blogowanie, z przyjemnością fotografowałam i dzieliłam się wszelkimi poczynaniami od kulinarnych poprzez craftowe... (drzemie we mnie artystyczna dusza).

Teraz pochłania mnie kompletnie moja nowo upieczona firma... praca nad serwisem www, materiałami edukacyjnymi, przepisami, jadłospisami, dietami... Osobiste doświadczenie z blogowaniem może okazać się bardzo przydatne w moim zawodowym kontakcie poprzez Internet. Jako żywieniowiec chcę się nadal dzielić wiedzą, zdobywać nowe doświadczenia i z przyjemnością traktować "zawodowe obowiązki".



Mam nadzieję sprytnie połączyć bycie mamą i panią ogniska domowego z pracą w zawodzie.

Pozdrawiam Was moje czytelniczki!

Sabi

zaglądajcie www.mobilnadietetyczka.pl

4 komentarze:

  1. Moja córka studiujezywienie człowieka, ale jak wiadomo, tam od lat uczą ciągle tego samego, natomiast przydatnych rzeczy też, ale jako, ze ona zwolenniczką jest paleo i przeciwnikiem mleka, maki, zbóż i cukru swoją wiedzę też będzie szczepiła tyle, ze za jakiś czas ;), powodzenia w nowym przedsięwzięciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, nie wiem czego teraz uczą na żywieniu, dla mnie wskaźnikiem jest zawsze budowanie równowagi, z tego też względu nie przemawia do mnie zupełnie paleo jako całość. Może wybiórczo tak. Wszelkie przegięcia traktuję z przymrużeniem oka.Dokształcanie w wielu kwestiach żywieniowych jest wskazane jak najbardziej, popieram. To bardzo szeroka dziedzina wiedzy z pogranicza nauk medycznych.
      Pozdrawiam ciepło!!!

      Usuń
  2. Kibicuję Tobie bardzo mocno! Na pewno zajrzę na Twoją stronkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki i miło mi niemiernie, że mam nadal wierne czytelniczki, mimo mojej ospałości blogowej:-)

      Usuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

odwiedzają mnie...

masz chwilkę na reklamę? kliknij :-)

klikamy reklamy...