25 stycznia 2012

Do kolejeczki po cukiereczki....ZAPRASZAM!

Witajcie!

Wyskrapowałam notesik
...a właściwie ZAPIŚNIK:-)

Papierki całkiem świeżutkie, a notesik w efekcie zamierzonym jest PODNISZCZONY, NADGRYZIONY, ale baaardzo serdeczny :-)


Lubicie takie klimaty?

Jest to moja pierwsza notesowa praca i chcę ją oddać w dobre ręce...


OGŁASZAM zatem kolejne CANDY w malachitowej łące!



Cukierek od serca w sam raz na uczuciowe święto przypadające w przyszłym miesiącu:-)


Zastosowałam papierki Tajemniczy Ogród, Kapuśniaczek Galerii Papieru oraz beżowy i różowy nakrapiane ze Skrap Pasji
a nutkowy bodajże ze Skrapińca...


Papier + jutowy sznurek...
postarzyłam inspirując się wskazówkami stąd, podniszczyłam, podtuszowałam, wystempelkowałam i jest dla Was!


Jeśli się Wam podoba zamieśćcie komentarz pod tym postem z uwagą co do notesiku i podlinkujcie banerek u siebie na blogu :-)


Miło mi też będzie, jeśli poobserwujecie moją łączkę :-)

Oto cukierek w detalach:





Losowanie 10 lutego...


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam!


dodane 01.02.2012:


- do kompletu dorzucam Wam taki mały zrywany notesik :-)





68 komentarzy:

  1. Witam:)
    Ja chętnie stawiam się w kolejce :) Mój bloog: http://nabiegunachart.bloog.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny przepiśnik z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)
    Serdecznie pozdrawiam :)
    Ps.Zapraszam do Mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie ... a zapiśnik marzy mi się od daaaawna.Spróbuję szczęścia ;). Na Twoją łączkę zaglądam bardzo często z przyjemnościa,tylko nie zawsze ślad zostawiam.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj cudny jest, ustawiam sie grzecznie w kolejce, pozdrawiam i zapraszam do mnie:)Kamilla

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczny!!!!! Oooo widzę,że Ktoś tu połknął scrapowego bakcyla:)) Cudnie! Wypróbowałam Twój przepis na pizzę - REWELACJA!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja marzę o takim notesiku-zapiśniku i dlatego w podskokach ustawiam się w kolejce. Cudny jest i wielkie dzięki, że przygotowałaś takiego cukieraska. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na łączce już od dawna się goszczę,a dzisiaj z wielką ochotą po cudeńko w kolejeczce się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny zapiśniki na babskie notatki.
    ustawiam się w kolejce po candy :)
    ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja !!!! Bardzo mi się podoba ;) Zapraszam też na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes cudo ! Ja się bardzo chętnie zapisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudo! Staję w kolejce i ja! Buziaki dla Sabika i Pociech!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sie zapisuję, super notes!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cukiereczek w moim guście ;-) bo kolorki moje ;D Ustawiam się i cierpliwie czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny zapiśnik!! Cudownie wykonany więc ustawiam się w kolejeczce bo mam na niego chrapkę:))
    PS.Dzięki za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozgoszczę się w kolejce i z przyjemnością poobserwuję: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też bym chciała zapiśnik. Sama takiego nie potrafię zrobić a bardzo mi się podoba. Dziękuje za odwiedziny.Pozdrawiam i nadal obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny notesik stworzyłaś:) Z przyjemnością ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jak mi się podoba, nie możliwe, że to pierwszy notesik:)
    ustawiam się w kolejeczce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. PO TAKI NOTESIK USTAWIĆ SIĘ TRZEBA KONIECZNIE !! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też z chęcią stanę w kolejce, bo zapiśnik śliczny ^^

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Już wielokrotnie mówiłam jak mi sie podobaja takie notesy, dlatego ustawiam sie w kolejce... dziękuje za odwiedziny ..wracając do haftu nie wiem czy miałaś na myśli muminki , czy miminki he he, Jeśli wzór byłby prosty to możemy pogadać ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi:-)
      a propos haftu, Muminki też kochają, ale ostatnio na topie są właśnie Minimki-słodkie elfiki w Twoich klimatach:-)no to nie wiem może wymianeczka...?jeśli masz nadmiar czasu oczywiście:-))))

      Usuń
  23. Zapisuje się i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja z miłą chęcią ustawiam się w kolejce, bo mam wielką ochotę na ten zapiśnik....
    Pozdrawiam:)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny... wspaniale dobrałaś papiery...
    dziękuję za zaproszenie, z przyjemnością dopisuję się do kolejki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam grochy!!! zapisuję się z radością ;)
    i zapraszam na cuksy do mnie ;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczny notesik,w moich klimatach;) zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zapiśnik, staję w kolejce po niego koniecznie, dziekuję za odwiedzinki u nas i czekam z niecierpliwością na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepraszam zapomniałam się podpisać;( Żania

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zapiśnik :) przydałby się na moje wiersze więc oczywiście zapisuję się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się zapisuję :) piękny notesik!
    Banerek dodałam tu: http://pomiedzyczasem.blogspot.com/
    Zapraszam również do udziału w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z chęcią również się zapiszę. Uwielbiam zapiśniki, a ten w Twoim wykonaniu jest urzekający. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na moje pierwsze Candy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudeńko stworzyłaś, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chce zapiśniczek, nawet kawałek taki malutki bo cudowny jest, zapraszam też na candy u mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Co prawda kolor różowy nie jest moim ulubionym, ale zapiśnik prezentuje się po prostu cudownie! :)) chętnie bym go przygarnęła, może pomógłby mi polubić różowy kolor ;)
    info na pasku bocznym http://jdarkhandmade.blogspot.com/
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  36. mm smaczny cukierek :)
    z przyjemnością dopisuję się do listy i czekam na losowanie.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne candy :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Same inspirujące pomysły bym w nim zapisywała;-)
    Gdybym go zdobyła;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja chcę! Ja chcę! :) Liczę na szczęście, bo przepiśnik jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna kolorystyka i ten sznurek...super.
    pozdrawiam.Magda.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem jak mogłam wcześniej nie zauważyć Twojego candy. Z wielką przyjemnością się zapiszę, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Notesik bajeczny, ja niestety nie mam do tego ręki ale z przyjemnością bym go nosiła zawsze w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuję się po te notesikowe śliczności:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Oba notesiki piękne, staję w kolejce. :)

    Pozdrawiam
    Apaszka

    OdpowiedzUsuń
  45. dołączam o to do tego zacnego grona by zdobyć uroczo dropiaty zestawik :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapiśnik rewelacja :-) Nie mam do tego ręki ale przydał by mi się :-0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałabym dla córy, ona lubi takie śliczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie klimaty więc w kolejkę się ustawiam z cichą nadzieją a może się uda :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  49. Ależ smakowite cukierki :) Chodzi za mną zapiśnik od jakiegoś czasu ale jakoś nie mogę się za niego zabrać więc nie mogłam oprzeć się Twojemu candy :)
    http://novinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczny zapiśnik :) nie mogę nie stanąć do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. chcę go!! zapisuje się ;-)
    mika.mika@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny jest. Taki romantyczny w najlepszym tego słowa znaczeniu. Byłabym w wniebowzięta gdyby do mnie trafił.

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny ten notesik, w moim guście i z chęcią bym została jego właścicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hmm, problem w tym , nie moge znaleść wzorku \miminka! , może Ty cos masz a może ktos pomoze?

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejciu, naprawdę cukiereczki rozdajesz! Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy =p
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. hello, very beautiful note book..)
    I'm happy to follow your blog.
    http://smirnovaalena.blogspot.com
    teddybeary@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  57. akurat choruję na kropeczki...
    niesamowity! piękny... ah! chciałabym go mieć...
    dbałabym o niego, dbała! obiecuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jej jaki piękny!
    Zgłaszam się :)
    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeszcze zdążyłam, zapisuję się i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cukierasy przecudnej urody, bardzo w moim guście, :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam sie i ja :* obserwuje i zapraszam czasem do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest przepiękny. Zgłaszam się, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  64. и меня посчитайте)

    http://germes-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. notesik uroczy, zgłaszam się i ja :) Gosia ze: slowemlukrowane.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń