1 września 2013

Dżinsowy komplet- torebka i nereczka dla moich chłopaków

Znowu coś chłopięcego powstało ostatnio... rozszyłam się totalnie... 

Zrecyklingowane stare dżinsowe chłopięce porciaszki i jakieś moje przymałe, ciemne dżinsy...

Powstała torebka z paskiem oraz nereczka do noszenia na biodrze.






Fajny komplet dla najstarszego syna- lubi mieć przy sobie swoje resoraki i inne skarby.

Komplecik spodobał się także najmłodszemu, który z upodobaniem spacerował obwieszony torebkami :-)


Chyba będą musieli się podzielić tym zestawem :-)


Pozdrawiam ciepło choć deszczowo...

Jutro początek roku szkolnego, a moje starszaki idą do I- ej klasy...
spódniczka, kokarda i koronkowy kołnierz dla córy uszyte (pochwalę się nie bawem)...
a ja już mam nerwy...
dobrze, że chociaż oni nic sobie z tego nie robią i zatapiają się w zabawach :-)


Buźka!!

Sabik

1 komentarz:

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)