23 sierpnia 2012

Mój pierwszy scrap album- dla córci

Tak, już dawno się za niego zabierałam...
choć córcia ma prawie skończone 5 lat, to dopiero teraz postanowiłam sama zaprojekować i wykonać malutki albumik, będący pamiątką z pierwszych miesięcy RAZEM Z NIĄ:-)

To z resztąjest mój pierwszy albumik...ma sporo niedociągnięć i czeka jeszcze na wpisy i opisy...

Powstał z bazy albumowej i prześlicznych papierków EP kolekcji Springtime Floral Fun oraz Journaling Cards tej samej serii.


Okładeczka jeszcze czeka na druk i przycięcie odpowiedniego zdjęcia naszej Maleńkiej...


Krawędzie i boczki albumu pobieliłam korektorem w długopisie:-)








Powstał więc pamiątkowy albumik po latach...ale lepiej późno niż wcale... :-)


A teraz szykuję kolejny album...bazą jest książeczka dziecięca z twardymi okładkami...
Powstanie nasz wspólny album z wyjazdów wakacyjnych...
Mieliśmy do niedawna ukochaną przyczepę campingową...dzieci ją uwielbiały...
Album będzie jej dotyczył:-)
cdn...

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za życzenia dla Najmłodszego:-)
Pobiegnę do Was na chwilkę...

Sabik

12 komentarzy:

  1. Śliczny album CI wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny albumik no i z sercem robiony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda :) fajny pomysł z tym albumem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest!!! Myślę, że powstanie więcej :) Jakby zabrakło materiałów zapraszam do mojego sklepiku www.scrapbutik.pl
    Pozdrawiam! Gosia S.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, Sabiku poszalałaś zdrowo!!! Album świetny i będzie wspaniała pamiątka:DDD Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest! Czekam niecierpliwie na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja Ci zazdroszczę mobilizacji ;) Piękny, słoneczny , dziecięcy i pachnący wspomnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, jak na pierwszy To jest naprawdę boski, może ja też kiedyś sprobuję.


    zapraszam do mnie
    http://manufactureofimagination.blogspot.com/2012/08/candy-wymiankowe.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)