4 lipca 2013

Kwietniki ogrodowe i betonowy liść

W ogrodzie mam coraz bardziej swojsko...
Co zasiałam to kwitnie... jeszcze na kosmosy czekam, bo słabiutko w tym roku wzeszły...

Marzą mi się też wielkie kamienne donice i wylewające się z nich kwiecie...
Styl śródziemnomorski ogromnie mi się podoba... gorące lato, chłodny trawertyn pod stopami i mnóstwo kolorowych kwiatów w donicacach i doniczkach...

Klimat nam się upodabnia do tego z nad ciepłego morza... zamiast trawertynu mam dużo kamyczków i ostrego piasku wokół oraz nowiuśkie kwietniki!




Kwietniki są z recyklingu, stanowiły ramki do tzw pecek czyli fundamentów pod przyszłą drewutnię.
Wystarczyło dorobić denka, wyszlifować i zamocować na ciekawych pieńkach po wykarczowanych niegdyś głogach...  Moje ręce jedynie troszkę podmalowały skrzyneczki. Wyszedł taki trochę cottage style. 
To mi odpowiada, tym bardziej, że kwietniki nie pochodzą z masówki chińskiej i są jedyne i niepowtarzalne :-).


Posadziłam w nich petunie:


Chatynka też dostała nową oprawę...
dla córci kwietniki z werbenami a dla mojego pierworodnego tabliczka Private ( to jego osobisty teren prywatny ;-))



Teraz należy tylko pamiętać o regularnym nawadnianiu roślinek.

Powstała jeszcze drabinka na więcej doniczek kwiatowych... tylko doniczek mi brak :-)))
Postanowiłam więc iść w ślady Anity i wyprodukowac własne- betonowe.


Niestety cement okazał się być zwietrzałym...buuu... i doniczki rozsypałay mi się w rękach.
Będzie więc powtórka!

Od dawna też planowałam betonowe odciski liści...

I mam pierwszy !



Troszkę się osypują brzegi... ale co tam,  może zwiąże w miarę dobrze i będzie stanowił mini poidełko dla ptaków :-)



Sezon na porzeczki świętowałam i powstało pyszne ciacho z owsianą kruszonką- mniammm...


Kruszonka powstała z braku mąki (poszła w całości do ciasta).
Cukier brązowy, masło i płatki owsiane oraz kasza manna- zagniatamy na okruchy i posypujemy gęsto owoce na cieście. Smacznego!

Pozdrawiam słonecznie!!



Sabik


2 komentarze:

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)