4 listopada 2011

Akcja ZBIERAJ ZAKRĘTKI- POMAGAJ

Dziewczyny w każdym z naszych domów codziennie korzystamy z produktów opakowanych i posiadających plastikową zakrętkę.

Nawet nie mamy świadomości, że każda zakrętka może dać jeden uśmiech, a wielka ich ilość przełoży się na spełnienie realnego marzenia osoby pokrzywdzonej przez los, chorej czy niepełnosprawnej.

O akcji ZBIERANIA ZAKRĘTEK dowiedziałam się przed rokiem i od tego momentu moim codziennym nawykiem jest odkładanie zakrętek z każdej butelki po wodzie mineralnej czy z kartonu mleka...
Po prostu wrzucam do pojemniczka, a jak już się uzbiera pełny to pakuję następny :-) Większą ilość zakrętek odwozimy do punktu zbiórki.



TUTAJ możecie sprawdzić gdzie jest najbliższy punkt zbiórki zakrętek.

Więcej o realnej akcji i możliwości przyłączenia się poczytacie TUTAJ

Zachęcam Was do pomagania potrzebującym w taki sposób, bo to naprawdę nic trudnego... a i korzyści dla przyrody też znaczące.

Postanowiłam Wam o tym napisać i akcję rozpropagować BO WARTO!!




Pobierzcie banerek na swoje blogi i przyłączcie się!


Pozdrawiam ciepło


Sabik

11 komentarzy:

  1. Znamy akcję , u nas w przedszkolu jest punkt, zbieramy i zanosimy .Bardzo fajna inicjatywa jeżeli można pomóc - ZAWSZE WARTO!

    OdpowiedzUsuń
  2. My tez zbieramy nakrętki,mamy pół reklamówki :) dobrze wiedzieć gdzie je można oddac i ze z mleka też moga być .Ostatnio syn nawet sprawdzał ,czego najwięcej wypiliśmy :)
    Banerek zamieszczę z linkiem do Twojego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram takie akcje i uczestniczę w nich i cała moja rodzina już od kilku lat. Zaczęło się gdy mój siostrzeniec poszedł do przedszkola i tak, jak w większości placówek edukacyjnych, dzieci rywalizują, które z nich uzbiera ich najwięcej.
    Dlatego do akcji wciągnięta została cała rodzina.
    Teraz jest w szkole i dalej zbieramy...
    Niewielki wysiłek a korzyść ogromna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zbieramy ,ale nie wiedziałam ,że jest strona internetowa.Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zbieram nakrętki :) Zebrane zakrętki nosimy do przedszkola mojej córki :)
    Ps. Także nie wiedziałam że jest stronka internetowa, dzięki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozwoliłam sobie umieścić Twój banerek na moim blogu. POPIERAM TĄ AKCJĘ!!
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie,

    reprezentuję biuro prasowe programu "Zakrętki.info". Bardzo prosiłabym bardzo o kontakt oto mój mail kasia@zakretki.org . Będę zobowiązana.

    Pozdrawiam Katarzyna Małodobry

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zbieram od roku i zawsze jakieś dzieci z sąsiedztwa zabierają do szkoły. Mam pojemnik i odruchowo do niego wrzucam zakrętki. Ale dzięki za info. Banerek pobrałam i umieściłam na blogu.

    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA I ROCZNICOWE CANDY

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zbieram więc wkleję u siebie Twój banerek :) kiedyś koleżanka mnie poprosiła, żeby zbierać dla jej siostrzeńców do przedszkola i tak zbieram do dziś. Zadziwiające ile tego można uzbierać przez miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbieram od niedawna i nawet pisałam o tym u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. My też zbieramy i to od dawna. Potem przekazujemy je różnym osobom, w zależności od tego, kto akurat potrzebuje. A jeśli nie ma konkretnej osoby, to zawsze zbiera hospicjum dla dzieci i tam zawozimy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)