29 listopada 2011

Przypominam o wyzwaniu Co masz na głowie...

Wymyśliłam sobie wyzwanie "Pokaż co masz na głowie na jesień..." bo chcę poznawać Wasze gusta..:-)




Wiem, że niektóre z Was nie noszą lub nie znoszą czapek...ale często można naprawdę stylowo, wesoło, szykownie, elegancko, na luzie itd/ itp. ubrać łebek...

Jak kto lubi...to nasz wizytówka na jesień i zimę...

Bo jesień jeszcze można przeżyć bez nakrycia głowy ale zimy to już sobie nie wyobrażam z rozwianą czupryną...


Może teraz gdy zaczęło wiać i temperatury dążą do zera i poniżej przeprosiłyście się ze swoimi czapami, opaskami, beretami, uszatkami...?:-)

Mam nadzieję, że tak...


NO TO JE POKAŻCIE I POCHWALCIE SIĘ!! :-)
PRZEDŁUŻAM AKCJĘ DO 15 GRUDNIA..

Już kilka czapeczek widnieje w galerii- są śliczne!!

Pod tym postem dodajcie komentarz i podlinkujcie w GALERII inlinkz MINIATURKĘ SWOJEJ CZAPY...

Pozdrawiam ciepło


2 komentarze:

  1. mam taki plan,żeby uszyć sobie czapkę ,ale czy coś z tego będzie i czy wyrobie sie tej zimy -zobaczymy :))
    Ps.nie zrobiłam kandyzowanego -załuję ,następnym razem na pewno zrobię :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buu, a ja czapek nie noszę bo ich zwyczajnie nie cierpię, zawsze mam jakiś kaptur od kurtki czy coś, ale nie czapkę, więc się nie przyłączę ;)))
    tym razem do zabawy.
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)