19 września 2012

Craftujemy dla Hospicjum Cordis- podusie dla maluchów i wyzwanie Art Piaskownicy

Już dawno nie miałam okazji, weny i mobilizacji do uszycia podusi...

Aż nagle natknęłam się na akcję Makoliny z bloga Uszyty Swiat- Craftujemy dla Hospicjum Cordis.
Wena nagła i niespodziewana, projekt szybki, wykonanie expresowe...
Mam nadzieję, podusie-przytulasie dadzą podopiecznym Hospicjum troszkę radości i uśmiechu:-)

Powstały dwie podusie- wersja dla dziewczynki i dla chłopca
.


Podusia autko z jednej strony ma milutki polarek minky.


Dziewczęcej naszyłam polarowe serduszka na motylkową bawełnę i dodałam polarkową falbaneczkę.


Zapakowana paczuszka już poleciała do maluchów...


Zachęcam Was także do wzięcia udziału w akcji!

Wiele z Was szyje cudne, kolorowe rzeczy- podarujmy maluszkom takie małe promyczki radości:-)

Szczegóły u Makoliny TUTAJ

A przy okazji zgłaszam podusie na wyzwanie Art Piaskownicy Rękoczyny - PODUSZKI - edycja Humy
.



Pozdrawiam ciepło!!!

Sabik

p.s.
witam nowe Obserwatorki:-) Dziękuję też za komenciki i miłe słowa!

7 komentarzy:

  1. Sabik, ale się spięłaś z tymi poduchami :) Ja mam swoje wykrojone i nawet przyszpilone ale do maszyny jeszcze z nimi nie siadałam. Aż chyba zrobię to dziś, tak mnie zmotywowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna akcja.
    poduszki na pewno spodobają się maluchom, mogą śmiało służyć jako przytulanka.
    ps. mały sukces E do snu wypiła kakao.
    ps. mleko krowie wprowadziłam już jakiś czas temu.
    ps. chyba muszę zmienić modyfikowane, albo całkowicie z niego zrezygnować z korzyścią dla portfela.
    pozdrawiam Was gorąco!
    dawno Zeba nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno u ciebie nie byłam , widzę , że dajesz coś z siebie innym , akcja mi się podoba , muszę o tym pomyslec , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No super pomysł ;) A podusie śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja. Piękny gest !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne poduchy na szczytny cel:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna idea, piękne podusie . Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)