19 lipca 2011

Będę mieć robota kuchennego...

Moja Córcia zapytała mnie dziś czy ten robot będzie za mną chodził po kuchni :-)))
Fajnie by było gdyby mi jeszcze komplementy prawił, ale nie można wszystkiego wymagać nawet od robota;-))

Aż tak dobrze to nie będzie ale wreszcie przy miksowaniu czy wyrabianiu ciasta będę miała dwie ręce na luzie:-)

Wybrałam... długo myślałam, wiele kombinowałam co mi potrzebne a co nie... ile przystawek, jakie ma funkcje, czy wyświetlacz się liczy czy raczej ładniejsza linia produktu... i wreszcie wybrałam!

To będzie mikserek planetarny Bosch MUM 4756. Dzięki jedynemu komentarzowi od Uli z Anielskiego Zakątku podjęłam ostateczną decyzję. Skoro Tobie Ulu tak dzielnie służy Muminek to myślę, że i mój mnie nie zawiedzie:-) Dziękuję za podpowiedź!

Już nie mogę się doczekać przesyłki bo oczywiście zakupu dokonałam przez net:-)


Pozdrawiam ciepło, dziękuję za komenciki, zapiski na Candy i witam też moich Nowych Obserwatorów!!

pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)