12 lutego 2012

Kropki kratki- męski notes

Dla mojej Połowy...

właściwie to nie notes a raczej etui na bloczki zrywanych karteczek...

miał być męski... kolory stonowane, a wygląd podniszczony...

mimo, że kropki to raczej kobiecy detal to tutaj wydały mi się odpowiednie:-)



etui posiada kieszonkę do zamieszczenia karteczek, można je wymieniać...



zapinane na guzik i pentelkę...

w środku kratka...pasuje do kropek...?:-))



a na zewnątrz kieszonka z podręcznym kalendarzykiem



notesik zgłaszam do Szuflady na kropkowe wyzwanie:-)


A na słodko dzisiaj karnawałowe faworki...czyli chrust...


Wyszły pyszne i kruche...z tego przepisu:-)


Ach, komentarze pod postem z moją różaną ramką bardzo mnie ucieszyły...nie zawsze mam czas by odpowiedzieć na nie...ale wielkie dzięki za miłe słowa od każdej z Was:)


Pozdrawiam cieplutko!!!


Sabik

11 komentarzy:

  1. Notes wyszedł świetnie ! A faworki mmmm zaraz "looknę" na przepis ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesik wyszedl Ci rewelacyjny, podobaja mi sie te "podniszczenia", pozdrawiam cieplutko i mam nadzieje, ze dzieciaczki juz sie wykurowaly:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes baardzo męski, chociaż i kobieta taki z chęcią do torebki włożyłaby.
    Szczególiki cudnie dopracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny notes , kratka jak najbardziej pasuje do kropek :))Uwielbiam faworki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Notesik świetny!
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny notes, pomysł i wykonanie rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Notesik czy opakowanko na karteczki bardzo twarzowy - kieszonkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny notes :) artystyczna dłoń :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ach jak ja zazdroszczę skraperkom ich zdolności :)), Twój notesik piękny a faworki robiłam rok temu z tego przepisu , i wyszły rzeczywiście super !
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady ;o)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)