23 lutego 2012

Wiosennie okiennie...

moje dzieci już chcą Małżę (czyt. Marzannę) topić...
mają dość zimna i śniegu...

czas więc wiosnę nawoływać, klekotać na bociany, głaskać cebulki kwiatowe...

moje cebulki w ogródku jeszcze śpią, ale pojawiły się w oknie świeżutkie (czyt. zeszłoroczne) krepinowekrokusy...lecz w nowe odsłonie...

a właściwie osłonie, którą jest prześliczna wytłoczka jajeczna... mam słabość do ładnych wytłoczek...

niczym nieozdobiona służy wiosennej dekoracji...


a okienna gałązka wierzbowa zrzuciła śnieżynki i przywitała motyle...


czekam na wyjątkowego motylego gościa...ale na razie ciii....


pozdrawiam kolorowo!!!

19 komentarzy:

  1. zadziwiający pomysł z wytłoczką!
    w towarzystwie krokusów nabrała charakteru i wygląda na prawdę ładnie (ps nie myślałam, że kiedyś powiem tak o wytłoczce;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dość już mam zimy i z tęsknotą czekam na wiosnę:) Krokusy prześliczne i widzę, że rzeżuchę wysiałaś:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!rzeżucha doda kolejnej porcji wiosny...:-)

      Usuń
  3. Też bym chciała już prawdziwe motyle witać i oglądać żywe krokusy. Dzięki za przedsmak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale sie dzieciakom nie dziwie bo ja tez nie moge sie juz doczekac wiosny :)Ja tez posiadam wytloczke ale mniejsza i filetowa :)nie wiedzialam co z nia zrobic,ale Ty mnie zainspirowalas i mam juz pomysl :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super jest dać inspirację:-) cieszę się i czekam na efekt z fioletową wytłoczką:-)

      Usuń
  5. Ja też juz chcę małżę ;))topić ,zimy mam powyżej uszu ,zresztą ,u mnie to nawet bardziej jesień jest ,a nie zima;)
    Piękne te krokusy a pomysł z wytłoczka świetny ,fajna dekoracja :)Pozdrowionka ślę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi zaczęły o tej "małży" opowiadać to musiałam się nasłuchać by skojarzyć, że chodzi o Marzannę...:-)))pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Motyl wkrotce wzibje sie do lotu, a moze nawet dwa:) Pozdrawiam cieplutko, robi sie wiosennie u CIebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez juz sie wiosny doczekac nie moge... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny pomysł z wytłoczką , muszę podpatrzeć ( chyba wolno? ). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę wisennie a do tego pięknie:)
    Krokusy sa zachwycające, perfekcyjne wykonanie i "wazonik" mają bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)