28 marca 2012

Karteczkowa produkcja i kalendarz wielkopostny

Część karteczek już jest a kolejne się dzieją...

Już od kilku lat wysyłam włąsnoręcznie wykonane karteczki, ale w tym roku pierwszy raz korzystam z papierów scrap...


Papierki z kolekcji Karoli Witczak "Spring awakening". Są śliczne i przypasowały mi na Wielkanoc.


Typowo Wielkanocne dodatki bodajże ze Skrapińca...


Dodałam do niektórych karteczki z wykrojnika i motylki, które dostałam od Anulki.

Nieco potuszowałam, ozdobiłam wełenkami i koniecznie żółte piórka- bardzo je lubię:-)

Wewnątrz każdej karteczki jest stempelek wielkanocny... prezent wymiankowy od Kami:-)



Dzięki Dziewczyny- macie duży wkład w moje karteczki:-)



A to wielkopostny kalendarz- pisanka dla moich pociech.

Pomysł z głowy- jajko podzieliłam we wzorki, na dni począwszy od Środy Popielcowej, a zadaniem dzieci jest codzienne kolorowanie:-)

Zasze zapominałam je sfotografować i pokazać...



Ostatnio Córcia się pospieszyła i wymalowała Niedzielę Palmową..;-)


Pozdrawiam Was bardzo ciepło!

A na odstresowanie link do czeskiego Makova...klekot bocianów i sarnie spacerki...

paaa

5 komentarzy:

  1. sliczne karteczki, ja ostatnio tez zrobilam moje pierwsze dwie kartki urodzinowe , bo bylam na zlocie scrapujacych kobitek i musze przyznac ze fajna zabawa:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że ludzie wracają do pisania kartek z życzeniami. sama podtrzymuję ten zwyczaj. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki marzenie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, Twoje pomysły jak zwykle wychodzą wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostać TAKĄ karteczkę o niebo przyjemniej niż SMS-a:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)