20 marca 2012

Niespodzianki są miłe

Pierwsza z nich to wyróżnienie od Córki (nie mojej tylko blogowej znanej wielu z nas:-), która przyznała mi wyróżnienie:-)

Bardzo mi miło i dziękuję !


O sobie już troszkę pisałam tutaj

Nominować nie będę, bo zupełnie nie potrafię wymienić tylko 10 z Was:-)))

Kolejną niespodziankę przyniósł mi listonosz...

Anulka mi przysłała...


Cudne karteczki z wykrojnika, kolorowe motylki i słodkości:-)

Baaaardzo dziękuję,
wykorzystam na pewno do wielkanocnych karteczek:-)

A ostatnia rzecz to już nie niespodzianka, ale spodziewane nasionka kwiatów i warzywek, które czekają już w nowej t-shirt bag na wysianie:-)



I to na tyle...:-)

Marzannę czas topić!


5 komentarzy:

  1. sliczne prezenciki, a Twoje t-shirtowe torby bardzo pomyslowe i jak widze przydaja sie do wielu rzeczy, ja tez musze sie jeszcze w nasionka zaopatrzyc, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. torby są super, chyba muszę obfotografować moje t-shirciaki - świetnie się sprawdzają na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna niesodzianka i zasłuzone wyróżnienie .Ja tez powoli zaopatruje sie w nasionka, niektóre juz wysiałam w doniczkach ale juz nie moge sie doczekac kiedy prace w ogrodzie będa mogły ruszyc pełna parą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia,prezenciki super-oj będzie kolorowo jak te kwiatki zakwitną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany ile nasionek!
    ale będzie kolorowo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)