27 marca 2012

Siejeje... i ziołowe etykietki

Jak zapowiadałam będę siać i siałam:-)

Rymowanie na śniadanie mi się wzięło...jestem bardzo happy bo będę miała warzywnik!!

Pochwalę się nim już wkrótce, na razie jest w fazie przygotowań wiosennych...ładnie mówiąc o wożeniu obornika taczkami na przygotowane grządki (moja silniejsza Połowa się podjęła tej ciężkiej pracy)... nawóz powinien byćzawieziony na jesień ale niestety nie było warunków...a do maja myślę, że nawóz siętroszkęz ziemią "przegryzie"...:-)


Cała siatka warzyw i kwiatków nadal czeka, część posieję do doniczek i w pojemniczki, by później gotowym sadzoneczkom dać miejsce w ogródku...reszta poczeka na wysiew wprost do gruntu...około maja...:-)



Posiałam malwy, lawendy i mięta poszły do zamrażarki przed posianiem oraz majeranek i bazylię (po czym wyczytałam, że razem ich się nie sieje, tzn nie powinny sąsiadować w ogrodzie).


Dziś dalsza część siania... moja mała ogrodniczka koniecznie chce poznać nasionka np bobu czy dyni...no węc dziś zasiejemy:-)

Przygotowałam też specjalne etykietki do oznaczania zasiewów...spodobały mi się u Joasi z Zielonego Czółna...:-)

Jeśli macie na nie ochotę to są TU na chomiku- te i jeszcze 3 wzory.


Etykietki umocowałam na patyczkach do szaszłyków...


W międzyczasie ruszyła produkcja karteczek- pokażę jutro...


A tu babeczki ze śniadaniowymi kuleczkami kakaowymi...wsypałam ich garść do podstawowwego ciasta babeczkowego.





Pozdrawiam Was ciepło bo za oknem wieje je...

Witam też moich nowych Gości:-)


5 komentarzy:

  1. Widze ,że u Ciebie praca wre :)
    babeczki mniam ..:))

    OdpowiedzUsuń
  2. super, mi też się marzy chociaż mały warzywnik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ci się sieje :) a babeczki smakowite ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabi, cieszę ,że będziesz miała warzywniak , ja bardzo lubie pracę w ogrodzie , też juz troszke nasionek wysiałam do doniczek , pomysł z etykietami super! Czekam na fotki z małymi roslinkami .Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)