17 kwietnia 2011

Herbaciarka

Na urlopie miałam okazję przeglądać książkę o pracach plastycznych dla dzieci i z dziećmi pt. Od agrafki do zabawki. Księga pomysłów dla dzieci od 3 do 7 lat. :-)

Zrobiłam sobie trochę zdjęć z tej książki. Spodobał mi się pomysł na tekturowe wiązane pudełko.
Postanowiłam zrobić pudełko na herbatę w saszetkach.


Dzieci bawiły się krepiną a ja rysowałam i cięłam szablon pudełka.
Pomysł miałam jakoś tak w pełni w głowie. Okleiłam moimi ulubionymi serwetkami papierowymi i obszyłam znalezioną w szpargałach bawełnianą taśmą.
Nawet nie wiedziałam, że tekturę tak łatwo się szyje:-)



Mam wreszcie herbaciarkę- co prawda wersję dużo uboższą, bo marzyła mi się drewniana w decu- ale cóż :-)


Dobrej nocki, idę odświeżyć zakwas na chlebek świąteczny :-)

Pozdrawiam i przypominam, że jutro losowanie w moim powitalnym Candy:-)!

2 komentarze:

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)