8 września 2011

Zapraszam na biało-błękitne CANDY i codzienne dywagacje jesienne

Witajcie!

Powtarzalność czynności mnie dopadła...też tak macie?
Ula w Anielskim Zakątku pisze o codzienności... no tak chyba jednak wrzesień skłania do takich przemyśleń... lato tak szybko minęło.. mnie głównie na oczekiwaniu :-)

Teraz gdy już jesteśmy w komplecie trudno jakoś się znaleźć w nowej bądź co bądź sytuacji...
W zasadzie to już doświadczona ze mnie mama, a jednak... jak mówi reklama :-)

Powtarzalne czynności dotyczą głównie Maleńkiego ;-) choć nawet przy trzecim bobasie uczę się czegoś nowego więc nie jest tak źle.
Sprawa ostatnio dotyczyła pępka...miał odpaść a nie odpadał..dwa poprzednie pępki bez problemu znikały, a ten zaczął się jakoś ślimaczyć...
Pielęgniarka i pediatra uświadomiły mnie jak postępować..okazuje się, że stara szkoła codziennego kąpania maluszka pomagała w pozbywaniu się tej resztki cielesnej więzi z mamą :-) No cóż kąpanie kilka razy w tygodniu ale za to kilkanaście razy na dzień płukanie maleńkiej pupci "w kranie" jak mówią moje starsze pociechy. Chusteczki nawilżane stosuję sporadycznie... No cóż nawet w temacie kąpania noworodka są różne szkoły...
Moja Połowa zazwyczaj mawia, że "mądrzy ludzie żyli w brudzie"...a nie którzy dodają "w kupie raźniej" :-)))

W temacie dzidziusiowym można by wiele dywagować :-)

Poza tym to marzy mi się złota piękna i ciepła jesień...ze złoto-rudymi barwami wokół, wrzosami... no i te dłuuuugie wieczory ;-)
Patrzę i podziwiam Wasze jesienne wianki, kolorowe przetwory i zapachy lata zamknięte w słojach i wekach...

Nie ma jednak co przywoływać jesieni.. jeszcze nasze latko nie dobiegło końca więc cieszmy się z ciągle długich dni..

OK, to teraz ta dam...

Mam dla Was CUKIERKI- zaczynamy latem a kończymy jesienią- a dokładnie 5 listopada w dzień moich urodzin- wyjątkowych dla mnie- bo po raz trzeci zostałam mamą, a poza tym w zeszłym roku urodzin nie obchodziłam z różnych osobistych względów...


ZAPRASZAM MOICH STAŁYCH, NOWYCH I PRZYSZŁYCH GOŚCI NA CANDY

Wiem jak lubicie biele, błękity i pastele... takie jest CANDY- BIAŁO- BŁĘKITNE... takie pastelowe apecjalnie dla Was! :-)

Długo myślałam...


Chcę podarować rozbielony komplecik do porannej herbatki lub kawki...


Ocieplacz na imbryczek lub czajniczek, dwustronna podkładeczka pod filiżankę i kilka kwiatków do ozdoby :-)



Mam nadzieję, że spodoba Wam się klimat mojego Candy- zapisujcie się, zostawiajcie komentarze, umieszczajcie wybrany banerek u siebie na blogach, stańcie się moimi częstymi gośćmi-
SERDECZNIE ZAPRASZAM :-)

Losowanie w moje urodzinki :-)


Pędzę by wyczarować znowu słodkości- będzie powtórka z ciastem budyniowym- ostatnio uzależniłam się od niego... ale chodzi też za mną i moim synkiem mus czekoladowy...

Pozdrawiam Was baardzo serdecznie, życzę ciepła w serduchach i dużo letniego słoneczka!!!

Sabik

43 komentarze:

  1. pierwsza ! :) uroczy komplecik, próbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja oczywiście po te pyszności się ustawiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. he he, o mnie było, a to dopiero, woesz kochana, ja lubię tą codzienność ale ostatnio mam jej yle i w nadmiarze, że przestałam ja ogarniać w głowie i zaczęłam zapisywać co kiedy i najpierw, nawet pomaga :)) a ustawie się za Twoimi cukierkami czemu nie, za takimi pastelami przepadam :)))
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz jestem na początku kolejki. Oczywiście zapisuję się do zabawy. Komplecik jest cudny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Agnieszka
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sabiku, oczywiście że podzielę się z Tobą moim przepisem na masę solną: 1 szklanka mąki, 1 szklanka soli drobniutkiej i ok 1/2 szklanki ciepłej wody. Wodę dodaję stopniowo, tak by masa uformowana w kulę nie osiadała, tylko trzymała kształt. Figurki lepię na foli aluminiowej, tak by można było łatwo przenieść je na blachę. Suszę w piekarniku, w temp. ok. 70 st.C min. 3 godz. w zależności od grubości figurek, tak by same odchodziły od foli. Życzę miłej zabawy i zapraszam do dołączenia do grona moich obserwatorów. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach piękny komplecik:) Próbuję i ja:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i mnie dopisze szczęście i uda się taki piękny komplecik wygrać. Zapisuję siei z niecierpliwością czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również spróbuję;)a co do "pępuszka",to moja mała miała go aż 33 dni!więc to chyba zależy trochę od dziecka,bo normalnie kąpaliśmy ją codziennie i dalej był;)a tak w ogóle,to gratuluję! powinnam od tego zacząć;)pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komlecik! Zachwycają mnie te turkusy!
    Buziaki:-**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce po te śliczności
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chcę;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jakie to jest świetne:) W maju na urodziny dostałam od siostry taki mały czajniczek i taki ocieplacz by mi się przydał:) Oczywiście zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczności, zapisuje się z przyjemnością. Pozwolisz, że cię poobserwuję?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze ja;)nie ukrywam,też mam ochotę na wygraną;)pozdrawiam!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow,kiedy Ty znajdujesz na to czas?podziwiam,przy trójce maluchów...a cudne te cukierasy,więc i ja zawalczę...pozdrawiam;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, delikatny zestawik! Spróbuję szczęścia! Pozdrawim i zapraszam na candy na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kuszące nagrody, nie mogę się oprzeć! Może akurat mi się poszczęści i zostanę ich właścicielką <3 Właśnie zostałam obserwatorem, anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny komplet... może mi się poszczęści? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj takiego ocieplacza jeszcze nie mam na imbryczek a baaaaaardzo by mnie uradowal-nawet nie wiesz jak bardzo:))) Ja jestem na półmetku z ciążą to moje drugie dzieciatko-mamy 5letnia Oliwię, a teraz w walentynki, bo tak mam termin moze sie uda 14.02 dołaczy do nas Bartuś;))) i wiesz co pomimo,ze to drugie dziciatko to tez mam obawy, ze wszystkiego nie pamietam i bede musiala sobie na nowo przypominac np. wlasnie odnosnie pępuszka;))buziaki wielkie i cudnego macierzynstwa zyczę;)) bo jesien zlota polska sobie juz wymarzylas-wrzesien byl cudny;)pozdrawiam cieplo;)karina

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniale cukierasy przygotowalas, ustawiam sie wiec w kolejce i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. zapisuje się i ja:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję powiększenia się rodzinki. Ustawiam się w kolejce do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Sabik!
    Miło mi, że zapisałaś się na moje Candy.
    Dziękuję również za zaproszenie, ale na Twoje Candy już od jakiegoś czasu jestem zapisana :)
    Pozdrawiam.
    m.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się i ja jeśli można :) Ciasto musi być pyszne... Sama mam zrobić jakieś, od jakiegoś czasu, ale czasu nie mam :D Takie masło maślane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapisuję się,bo Candy cudne i kusi:)) może będę mieć szczęście.Zapraszam również do siebie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Skorzystam z zaproszenia i jako 'nowa' grzecznie ustawię się po te słodziaki :)
    http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. baardzo przyjemne kolory! :)
    z miłą chęcią się zapisuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. to i ja dolaczam po te pastele :)

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny ten ocieplacz na dzbaneczek. mam nadzieję, że uda mi się go wylosować ^^
    pozdrawiam

    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również po takie słodkości się ustawiam :-)
    i zapraszam do siebie na kwiatynatury.blogspot.com.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakież tu cuda się dzieją - ustawiam się w kolejce a przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  34. Dopiero co do Ciebie przybyłam,ale z przyjemnością zostaję i się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne kolory, może dopisze mi szczęście.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cukiereczki cudne, mam kuchnię w tych kolorach :) Z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja corcia tez listopadowa, a wiec moze bede miala szczescie, a Tobie gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję trzeciej pociechy i kolejnych urodzin, moje też niedługo:))) oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  39. SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA UDZIAŁ W CANDY!losowanie za chwilkę a wyniki dziś wieczorem:-) pozdrawiam ciepło jesiennie i zapraszam częściej w odwiedziny:-)paa Sabik

    OdpowiedzUsuń