18 marca 2011

Kids Mokate- misiowo ciasteczkowo

Uwielbiają wycinać ciasteczka... mąka fruwa po kuchni, kurzy się z ręcznego przesiewacza jak we młynie...- moje łobuziaki rzecz jasna mają takie zdolności :-)
Dzisiaj po cichu rozłożyłam stolnicę i zabrałam się za ciasto.
Ciasteczka z nutką cynamonu mi się zamarzyły.
Przepis znaleziony u Moniki z Kuchennej Szuflady zmodyfikowałam więc dodatkiem cynamonu.
Przybiegła moja mała pomocniczka i zaczęło się wycinanie misiową foremką:-)
Tak powstały "Kids Mokate" zamiast Lady Mokate :-)



Kids Mokate (Lady Mokate z cynamonem)

1+1/2 szklanki mąki ziemniaczanej
1+1/2 szklanki mąki pszennej
3/4 szklanki cukru
2 łyżki masła
2 jajka
pół szklanki mleka
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki cynamonu

Ciasto zagniotłam, zwałkowałam a Amelka wycinała.





Te ciasteczka dobrze sprawdziły się w roli "maczanek"- kawka i ciasteczko zanurzane w niej- rozpływa się w ustach:-) W wersji Kids- maczanki w mleczku lub herbatce owocowej:-)

Pachnąco i smaczniutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło i dziękuję za obecność:-)